system
gemeente (afdeling burgerzaken)
De gegevens staan opgeslagen in de Basisregistratie Personen (BRP). Deze registratie wordt beheerd door de gemeente (afdeling burgerzaken).
de gemeente (afdeling burgerzaken) stelt de gegevens beschikbaar:
Bij een wijziging van de gegevens worden deze automatisch doorgestuurd
Meer weten?
gemeente (afdeling burgerzaken)
de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt de volgende gegevens:
- Personalia Naam, geslacht, geboortedatum, geboorteplaats
- Woonadres Bevat gegevens als straatnaam, huisnummer/letter, postcode en woonplaats
- Overlijdensdatum Datum van overlijden
- Partner(s) Bevat gegevens over huwelijkspartners of geregistreerde partners, personalia partners, datum einde huwelijk
- Overledene Bijvoorbeeld naam overledene, geboorteplaats en -datum, plaats en datum van overlijden, laatste woonadres, overlijdensakte en indien van toepassing plaats en datum van begraven/cremeren
de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt deze gegevens:
Als u een vergunning aanvraagt voor opvragen en herbegraven of alsnog cremeren
de gemeente (afdeling burgerzaken) gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:
Doel
Toestemming geven voor opvragen en herbegraven of cremeren