aanvrager

de aanvrager stelt de gegevens beschikbaar:

De gegevens worden eenmalig opgevraagd

gemeente (afdeling burgerzaken)

de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt de volgende gegevens:

  • Toestemming inwoning Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Toestemming inwoning'
    Toestemming om onder te huren cq inwoning
  • Toestemming eigenaar Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Toestemming eigenaar'
    Toestemming van de eigenaar van een woning
  • Eigendomsbewijs Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Eigendomsbewijs'
    Koopcontract, koopakte, eigendomsbericht Kadaster
  • (Onder)huurcontract Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep '(Onder)huurcontract'
    Huurder en/of onderhuurder, huurcontract, verhuurder

de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt deze gegevens:

Als u een verhuizing aan de gemeente doorgeeft

de gemeente (afdeling burgerzaken) gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:

Doel

Inschrijving van de adreswijziging van u en eventuele familieleden Bijhouden van register

Wettelijke grondslag(en)