gemeente (BAG/geo-informatie)

De gegevens staan opgeslagen in de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG). Deze registratie wordt beheerd door de Kadaster.

de gemeente (BAG/geo-informatie) stelt de gegevens beschikbaar:

De gegevens worden periodiek (dagelijks, maandelijks of jaarlijks) verstuurd

Meer weten?

Ga naar de website van de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG) en bekijk, indien beschikbaar, uw gegevens(Externe link)

gemeente (afdeling burgerzaken)

de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt de volgende gegevens:

  • Objectadres (BAG-identificatie) Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Objectadres (BAG-identificatie)'
    Volgens de BAG bestaat het adres uit de woonplaats, openbare ruimte (de straatnaam), de nummeraanduiding (het huisnummer met eventuele toevoegingen) en de postcode
  • Gebruiksdoel Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Gebruiksdoel'
    Bijvoorbeeld of er sprake is van een woonfunctie, kantoorfunctie of industriefunctie van een gebouw of pand
  • Woonoppervlakte Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Woonoppervlakte'
    Oppervlakte van een pand of verblijfsobject in een pand

de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt deze gegevens:

Als u een verhuizing aan de gemeente doorgeeft

de gemeente (afdeling burgerzaken) gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:

Doel

Inschrijving van de adreswijziging van u en eventuele familieleden Bijhouden van register

Wettelijke grondslag(en)