gemeente (afdeling burgerzaken)

De gegevens staan opgeslagen in de Basisregistratie Personen (BRP). Deze registratie wordt beheerd door de gemeente (afdeling burgerzaken).

de gemeente (afdeling burgerzaken) stelt de gegevens beschikbaar:

Door raadpleging binnen de eigen organisatie

Meer weten?

Ga naar de website van de Basisregistratie Personen (BRP) en bekijk, indien beschikbaar, uw gegevens(Externe link)

Bekijk de autorisatie(Externe link)

gemeente

de gemeente ontvangt de volgende gegevens:

  • Naam Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Naam '
    Voornamen, tussenvoegsel, achternaam van een persoon
  • Geboortedatum Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Geboortedatum'
    Geboortedatum
  • Woonadres Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Woonadres'
    Bevat gegevens als straatnaam, huisnummer/letter, postcode en woonplaats
  • Handtekening Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Handtekening'
    (Digitale) handtekening
  • Plaatsvervanger(s)/vertegenwoordiger(s) burgerinitiatief Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Plaatsvervanger(s)/vertegenwoordiger(s) burgerinitiatief'
    Naam, geboortedatum, woonadres en handtekening

de gemeente ontvangt deze gegevens:

Als u een onderwerp op de agenda van de gemeenteraad wilt krijgen

de gemeente gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:

Doel

Vaststellen geldigheid burgerinitiatief

Wettelijke grondslag(en)