system
aanvrager
de aanvrager stelt de gegevens beschikbaar:
De gegevens worden eenmalig toegestuurd, als bijlagen van of onderdeel van een (digitaal) aanvraagformulier
gemeente
de gemeente ontvangt de volgende gegevens:
- Kopie identiteitsbewijs Kopie van een geldig identiteitsdocument (paspoort, id-kaart, verblijfsvergunning) van de betrokkene van de aanvraag
- Locatie De precieze plek van bijvoorbeeld een object of activiteit
- Geplande activiteit(en) Beschrijving van de aard, omvang, reden, gevolgen en het doel van uw activiteit(en)
- Blusinstallatie Gegevens voor over de blusinstallatie, zoals afgiftedatum en inspectiedatum, voor de brandveiligheid
- Uitgangspuntendocument (UPD) In het uitgangspuntendocument (UPD) staan de eisen voor brandveiligheid en opslag van materiaal van gevaarlijke stoffen
- Vergunningen en certificaten Bepaalde vergunningen en/of certificaten die vereist zijn voor de aanvraag
- Omgevingsvergunning Officiële toestemming van een overheidsorganisatie om te mogen bouwen of verbouwen. Deze vergunning vraagt u aan bij het omgevingsloket.
de gemeente ontvangt deze gegevens:
Als u consumentenvuurwerk wilt verkopen
de gemeente gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:
Doel
Beoordelen en afgeven vuurwerkverkoopvergunning