gemeente (afdeling burgerzaken)

De gegevens staan opgeslagen in de Basisregistratie Personen (BRP). Deze registratie wordt beheerd door de gemeente (afdeling burgerzaken).

de gemeente (afdeling burgerzaken) stelt de gegevens beschikbaar:

Door raadpleging binnen de eigen organisatie

Meer weten?

Ga naar de website van de Basisregistratie Personen (BRP) en bekijk, indien beschikbaar, uw gegevens(Externe link)

gemeente (afdeling burgerzaken)

de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt de volgende gegevens:

  • Melding niet nagekomen verplichting BRP Uitgebreide uitleg van het gegevensgroep 'Melding niet nagekomen verplichting BRP'
    Interne melding bij de gemeente als u een verplichting voor de BRP niet bent nagekomen. Zoals het te laat doorgeven van een verhuizing, het niet aanleveren van een briefadres of juist brondocument

de gemeente (afdeling burgerzaken) ontvangt deze gegevens:

Als u uw wettelijke verplichtingen voor de Wet Basisregistratie Personen (BRP) niet bent nagekomen

de gemeente (afdeling burgerzaken) gebruikt de volgende gegevens voor de volgende doelen:

Doel

Toewijzen bestuurlijke boete BRP

Wettelijke grondslag(en)